Web-veistämö tarjoaa julkaistuille verkkosivuille sekä teknistä ylläpitoa, että käyttötukea. Tällä sivulla kuvattuna käyttötuen kolme eri palvelutasoa, joista asiakkaamme voivat valita itselleen parhaiten sopivan.

Katso tarkemmat tiedot tasoista sivun alhaalta.

Mitä eroa on käyttötuella ja ylläpidolla?

Tekninen ylläpito

Kuukausimaksullinen tekninen ylläpito kattaa alustan, julkaisujärjestelmän ja sen lisäosien tietoturvapäivitykset sekä sivuston ja sen tietokannan varmuuskopioinnin. Lisäksi sivuston toimintaa valvotaan jatkuvasti vasteaikojen, saatavuuden, tietoturvan sekä skaalautuvuuden osalta.

Suomeksi: tekninen ylläpito on sellaista, jota tehdään taustalla jatkuvasti ja mistä et välttämättä kuule erikseen. Kuukausittaiseen ylläpitomaksuun kuuluu yllälueteltujen lisäksi myös kriittisten ongelmien korjaus, esimerkiksi jos sivusto on alhaalla tai palvelua ei voi käyttää. Käytännössä kaikki muu työ on sitten käyttötukea (kts. alla).

Käyttötuki

Käyttötuki tarkoittaa asiakkaan puolelta alkavaa tukipyyntöä, kysymystä tai tehtävää. Käyttötukea on puhelimessa, sähköpostissa ja paikan päällä tapahtuva neuvonta ja koulutus, sekä siihen liittyvä pienkehitys. Käyttötukea tehdään sopimustasosta riippuen tuntityönä, josta kertyneet tunnit laskutetaan kuukausittain.

CHOOSE

Your Plan

Disk Space

Disk Space

Disk Space

Disk Space

Domains

Users

Email Accounts

Support

Your Text

Price

LITE


Työ ALOITETAAN 

2-6 VIIKON KULUESSA

minimitilaus 2h työtä

99€ 0€  

per kuukausi

STANDARD

työ ALOITETAAN 1-4 viikon kuluessa

ei minimitilausrajaa

asiakastukinumero

199€ 99€  

per kuukausi

PREMIUM


työ ALOITETAAN 1-10 arkipäivässä

neuvonta ja koulutus*

asiakaspalvelun email

asiakastukinumero

NIMETTY yhteyshenkilö

PROJEKTIKOHTAINEN SLACK

neuvonta ja koulutus

495€

per kuukausi

Lite käyttötuki

Mitä yhteydenottokanavia Lite-tukeen kuuluu?

Kriittisissä virhetilanteissa yhteys suoraan päivystysnumeroon.

Kuinka nopeasti pyyntööni reagoidaan?

Jeesi-lomakkeen kautta tulleeseen yhteydenottoon reagoidaan aina yhden arkipäivän sisään. Jos asiaa ei voida ratkaista heti, se ajoitetaan seuraavaan sprinttiin, jossa on tilaa.

Kuinka usein voin ottaa yhteyttä?

Voit käyttää Jeesi-lomaketta ja laittaa asiakaspalveluun sähköpostia niin usein kuin tarvitsee, mutta laskutamme aina minimissään kahden tunnin työn. Kannattaa siis kerätä asioita nippuun, ja pistää kerralla isompi määrä kysymyksiä/työpyyntöjä tulemaan!

Mitä kuluja minulle aiheutuu?

Kaikki työ veloitetaan tuntityönä kuukausittain. Minimiveloitus on 2 työtuntia per tehtävä. Tuntihintamme web-kehitystyölle 2019 on 99€ (alv 0%).

Mahdolliset ostetut lisäosat, kuvat, lisenssit, domainit ym veloitetaan erikseen.

Kuka voi ottaa yhteyttä?

Palvelupyynnön voi jättää Asiakkaan yhteyshenkilö tai avainkäyttäjä, jolla on oikeus tilata työtä.

Standard käyttötuki

Mitä yhteydenottokanavia Standard-tukeen kuuluu?

  • Asiakastukinumero (max 1lle hlölle)
  • Asiakaspalvelun sähköpostiosoite
  • Jeesi-lomake

Kriittisissä virhetilanteissa yhteys suoraan päivystysnumeroon.

Kuinka nopeasti pyyntööni reagoidaan?

Jeesi-lomakkeen kautta tulleeseen yhteydenottoon reagoidaan aina yhden arkipäivän sisään. Jos asiaa ei voida ratkaista heti, se ajoitetaan seuraavaan sprinttiin, jossa on tilaa.

Kuinka usein voin ottaa yhteyttä?

Voit ottaa yhteyttä niin usein kuin tarvitsee, laskutamme aina toteutuneiden työtuntien mukaan.

Mitä kuluja tulee kuukausimaksun lisäksi?

Kaikki työ veloitetaan tuntityönä kuukausittain. Tuntihintamme web-kehitystyölle 2019 on 99€ (alv 0%).

Mahdolliset ostetut lisäosat, kuvat, lisenssit, domainit ym veloitetaan erikseen.

Kuka voi ottaa yhteyttä?

Yhteydenoton voi tehdä Asiakkaan yhteyshenkilö tai avainkäyttäjä, jolla on oikeus tilata työtä.

Milloin voin soitella?

Asiakastukinumero on auki arkipäivisin klo 9-17.

Premium käyttötuki

Mitä yhteydenottokanavia Premium-tukeen kuuluu?

  • Asiakastukinumero (max 3lle hlölle)
  • Asiakaspalvelun sähköpostiosoite
  • Nimetyn yhteyshenkilön puhelin ja sähköposti
  • Jeesi-lomake
  • Pääsy projektikohtaiselle Slack-kanavalle
  • Puhelimitse tai etäyhteydellä tehtävä neuvonta / koulutus kuuluu hintaan

Kriittisissä virhetilanteissa yhteys suoraan päivystysnumeroon.

Kuinka nopeasti pyyntööni reagoidaan?

Jeesi-lomakkeen kautta tulleeseen yhteydenottoon reagoidaan aina yhden arkipäivän sisään. Puheluihin pyritään vastaamaan välittömästi ja hoitamaan asia heti. Jos asiaa ei voida ratkaista heti, se pyritään ajoittamaan kuluvaan sprinttiin tai tehdään erikseen sovitulla aikavälillä.

Suosittelemme myös varaamaan tietyn verran kehitystunteja per sprintti etukäteen kuukausittain, jotta voimme varmistaa kapasiteetin työpyynnöillesi.

Kuinka usein voin ottaa yhteyttä?

Voit ottaa yhteyttä niin usein kuin haluat. Puhelimitse tai etäyhteydellä tehtävä neuvonta / koulutus kuuluu hintaan kohtuulliseen määrään asti. Kaikki eskaloitu kehitystyö veloitetaan tuntityönä seuraavan kuukauden aikana.

Mitä kuluja tulee kuukausimaksun lisäksi?

Jos asian voi hoitaa heti puhelimitse/etäyhteydellä, palvelu kuuluu kuukausihintaan. Kaikki kehittäjille eskaloitu työ veloitetaan tuntityönä kuukausittain. Tuntihintamme web-kehitystyölle 2019 on 99€ (alv 0%).

Mahdolliset ostetut lisäosat, kuvat, lisenssit, domainit ym veloitetaan erikseen.

Kuka voi ottaa yhteyttä?

Yhteydenoton voi tehdä Asiakkaan yhteyshenkilöt tai avainkäyttäjät, jolla on oikeus tilata työtä sekä mahdolliset nimetyt yhteistyökumppanit.

Milloin voin soitella?

Asiakastukinumero on auki arkipäivisin klo 9-17. Nimetty yhteyshenkilö vastaa arkisin 10-18.

Kuka on nimetty yhteyshenkilöni?

Yleensä yhteyshenkilöksi eli asiakasvastaavaksi sopii parhaiten kehitysprojektin aikana ollut projektipäällikkö tai pääkehittäjä. Asiakasvastaava tuntee sivustosi kuin omat taskunsa, ja pystyy yleensä ohjeistamaan sinua vaikka lennosta. Asiakasvastaavan kanssa on helppoa suunnitella uusia ominaisuuksia, ja hän osaa niitä sinulle myös ehdottaa.