Vahva suomalainen menestystarina yrittäjyydestä

HomCare Finland Oy perustettiin vuonna 1985, ja se on kehittynyt vuosien saatossa yhdeksi maamme suurimmista ja parhaiten toimivista suoramyyntijärjestelmistä. Alussa oli vain kourallinen asiaansa uskovia, uutteria ihmisiä sekä valikoima erinomaisia tuotteita. Nyt HomCare Finlandin toiminnassa on aktiivisesti mukana jo noin 10000 suomalaista (henkilökunta, edustajat, asiakkaat ja emännät), ja tuotteet ja yritys niiden takana tunnetaan kautta maan.

HomCare on ollut edelläkävijä monella saralla mm. tiivistettyjen puhdistus- ja pyykinpesuaineiden tuomisessa markkinoille, sekä sumutusmenetelmän ja mikrokuitutuotteiden lanseerauksessa siivoamiseen.

Arvostetulle yritykselle arvoisensa verkkosivu-uudistus

Veistämöläiset pääsivät jälleen suunnittelemaan ja toteuttamaan kokonaisvaltaisen verkkosivu-uudistuksen. Vastasimme verkkosivun uudistuksessa suunnittelusta, toteutuksesta ja konseptoinnista. Verkkosivuston päätarkoitus on yleisesitellä ostotuotteita, sekä houkutella ja ohjata asiakkaat verkkokauppaan.

HomCarella on useita edustajia, joilla jokaisella on oma tunnisteensa, sekä profiilinsa erillisessä ulkopuolisen toimijan toteuttamassa järjestelmässä. Integroimme järjestelmän toimimaan uuden verkkosivuston kanssa niin, että kukin edustaja voi jakaa asiakkailleen yksilöllisen osoitteensa esimerkiksi homcare.fi/essi-edustaja, ja ohjelma tallentaa tiedot asiakkaan selaimen evästeeseen ja pääsee tarkastamaan edustajan yhteystiedot verkkosivuston kautta.

Edustajahaku joka tuo yhteen asiakkaat ja edustajat

Veistelimme verkkosivuille edustajahaun, jolla käyttäjä voi hakea edustajan profiilitiedot syöttämällä hakuun sijainnin, tai edustajan nimen. Hakutuloksista käyttäjä voi valita suosikkinsa edustajaprofiileista ja käyttäjän lopulta siirtyessä rakentamaltamme verkkosivulta ulkopuoliseen verkkokauppaan kertyy edustajalle käyttäjän tekemistä mahdollisista ostoksista provisiota yksilöidyn verkkosivuosoitteen avulla.

Uudistettu raikas ilme lisää tuotteiden houkuttelevuutta

Uudistimme verkkosivuston visuaalista ilmettä yrityksen brändiä mukaillen nykyaikaiseksi, joka antaa samalla raikkaan säväytyksen tuote-esittelyille ja houkuttelee sivustolla vierailijaa siirtymään verkkokauppaan.

Yhteistyö on voimaa!

HomCare on perheyritys jonka tiimi lähti mukaan verkkosivujen uudistusprojektiin täydellä tarmolla ja omistautumisella. Meillä oli ilo saada työskennellä näin motivoituneen porukan kanssa, ja priimaa jälkeähän saadaan kun verkkosivut veistellään asiakkaan kanssa yhteisellä antaumuksella. Jälki puhuu puolestaan, joten käy kurkkaamassa uudistetut verkkosivut tästä!

”Web-veistämö onnistui erinomaisesti yhdistämään nettisivut ja ulkomailla sijainneen verkkokaupan. Kiitokset mukavasta yhteistyöstä!”
– Tuija Nemlander, HomCare Finland Oy

Saattaisit olla kiinnostunut myös

Suomen Klubitalot

Saimme tehtäväksemme suunnitella ja toteuttaa Suomen Klubitalot ry:lle kokonaisvaltaisen verkkosivu-uudistuksen WordPress-julkaisujärjestelmällä.

Puheterapeuttiliitto

Verkkototeutus joka suunniteltiin sujuvaan selailuun ja kirjautumisen takana olevaan jäsensivuston hallintaan.

Lindström

Jatkuvassa kehityksessä oleva laaja kansainvälinen verkkosivutoteutus.