Huolia, murheita, ideoita, vikailmoitettavaa?

Tulit oikeaan paikkaan. Täältä löydät ohjeet, miten ottaa meihin yhteyttä missäkin tilanteessa. Vastaamme mahdollisimman pian.

Asiakaspalvelun sähköpostiosoite:

asiakaspalvelu@web-veistamo.fi

Ohjeita

Akuutti häiriö / virhetilanne

  • Sivusto alhaalla
  • Sivusto on verkkohyökkäyksen kohteena

Ylläolevan tilanteen sattuessa, ole (asiakkaan yhteyshenkilö tai avainkäyttäjä) välittömästi puhelimitse yhteydessä: Erno Iipponen, 0452398050.

Kiireettömät tilanteet

  • Tukea sisällönsyöttöön
  • Tunnuksien ja salasanojen luonti
  • Lisätilaukset
  • Bugi-ilmoitukset

Ylläolevissa tapauksissa voitte (projektin henkilöt, joilla oikeus tilata työtä)

  1. Laittaa sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@odoo.web-veistamo.fi
  2. Vastata saamaanne sähköpostiketjuun.

Hallinnolliset asiat

  • Tapaamisten sopiminen
  • Tarjouksiin tai sopimuksiin liittyvät asiat

Voitte olla suoraan sähköpostitse yhteydessä

  1. Projektipäällikköönne
  2. Vastata saamaanne sähköpostiketjuun.

Työn hinta määräytyy käyttötukisopimustasosi perusteella. Sopimustasoihin voi tutustua täältä: Käyttötukipalvelumme

Kysy lisää: myynti@web-veistamo.fi

Jotta voimme auttaa vikatilanteissa parhaalla mahdollisella tavalla, kuvaile tarkasti minkälainen ongelma on kyseessä. Tarvitsemme tarkat tiedot, jotta voimme selvittää mistä vika johtuu. Laita vikailmoitukseen seuraavat tiedot

Ongelman kuvaus

Kuvaile mahdollisimman tarkasti, jotta osaamme toistaa virhetapahtuman. Vastaa esimerkiksi näihin:

  • Mitä olit tekemässä?
  • Mitä nappia klikkaamassa?
  • Minne olit menossa?

Käyttöjärjestelmä, jolla ongelma tapahtui

  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
  • Android
  • Windows Phone
  • iPhone
  • Jokin muu, mikä?

Selain, jolla ongelma tapahtui

  • Chrome
  • Mozilla Firefox
  • Internet Explorer
  • Edge
  • Safari
  • Opera
  • Jokin muu, mikä?

Millä sivulla olit kun ongelma tapahtui?

Laita viestiin sivun URL eli osoite (http://www…. jne.)

Kuvakaappaus

Liitä mukaan vielä kuvakaappaus/-kaappauksia (sillä laitteella, millä ongelma tapahtui) Kuvakaappaus (screenshot) valaisee ongelmaa meille valtavasti! Katso ohje kuvakaappauksen ottoon täältä.

Tutustu myös WordPress-ohjepankkiimme!